גיוס המונים לסטרטאפים: איך זה עובד?
גיוס המונים זו שיטה שהפכה ליותר ויותר מקובלת לגייס כסף עבור סטרטאפים. יש לה מספר יתרונות ברורים עבור היזמים. עם זאת, השיטה לא מתאימה לכל
גיוס המונים זו שיטה שהפכה ליותר ויותר מקובלת לגייס כסף עבור סטרטאפים. יש לה מספר יתרונות ברורים עבור היזמים. עם זאת, השיטה לא מתאימה לכל
גיוס המונים הפך בשנים האחרונות לדרך מקובלת לקבלת תרומות/ השקעה עבור פרויקטים אישיים או מיזמים חברתיים שונים. אם החלטתם שאתם רוצים לגייס הון בדרך זו,
כל סטארטאפ מתחיל מרעיון אחד עם פוטנציאל כביר. אתם יכולים להמשיך ולפתח אותו "על הנייר" במשך שנים, אך היו בטוחים שעוד יגיע היום המכריע, בו
איך חברות סאטרט-אפ הצליחו לגייס הון בעבר? לפני קיומם של פלטפורמות לגיוס המונים, חברות סטארט-אפ גייסו כסף באמצעות Friends, Family and Fools) FFF) זאת אומרת
אנשים נוטים לחלוק משאבים עם אנשים זרים שלעולם גם לא יפגשו, תוך הפרה של תכתיבי האינטרס העצמי הטהור. המחקרים, המתוארים בכתבה הזו, בדקו אילו מנגנונים
מתכננים להשיק קמפיין מימון המונים עבור המיזם שלכם? אנחנו כאן כדי לעזור לכם. ישבתם וגיבשתם רעיון, עבדתם ימים כלילות כדי לפתח אותו ועכשיו אפשר לקחת
בצעדי ענק נכנסה שיטת גיוס המונים לחיינו ונהייתה למודל ההשקעות הפורה ביותר בשנים האחרונות. אם אתם יזמים השואפים לצאת בקמפיין השקעות או משקיעים המחפשים אחר
גיוס המונים זו שיטה שהפכה ליותר ויותר מקובלת לגייס כסף עבור סטרטאפים. יש לה מספר יתרונות ברורים עבור היזמים. עם זאת, השיטה לא מתאימה לכל
גיוס המונים הפך בשנים האחרונות לדרך מקובלת לקבלת תרומות/ השקעה עבור פרויקטים אישיים או מיזמים חברתיים שונים. אם החלטתם שאתם רוצים לגייס הון בדרך זו,
כל סטארטאפ מתחיל מרעיון אחד עם פוטנציאל כביר. אתם יכולים להמשיך ולפתח אותו "על הנייר" במשך שנים, אך היו בטוחים שעוד יגיע היום המכריע, בו
איך חברות סאטרט-אפ הצליחו לגייס הון בעבר? לפני קיומם של פלטפורמות לגיוס המונים, חברות סטארט-אפ גייסו כסף באמצעות Friends, Family and Fools) FFF) זאת אומרת
אנשים נוטים לחלוק משאבים עם אנשים זרים שלעולם גם לא יפגשו, תוך הפרה של תכתיבי האינטרס העצמי הטהור. המחקרים, המתוארים בכתבה הזו, בדקו אילו מנגנונים
מתכננים להשיק קמפיין מימון המונים עבור המיזם שלכם? אנחנו כאן כדי לעזור לכם. ישבתם וגיבשתם רעיון, עבדתם ימים כלילות כדי לפתח אותו ועכשיו אפשר לקחת
בצעדי ענק נכנסה שיטת גיוס המונים לחיינו ונהייתה למודל ההשקעות הפורה ביותר בשנים האחרונות. אם אתם יזמים השואפים לצאת בקמפיין השקעות או משקיעים המחפשים אחר
קופות Individual Retirement Account, IRA, הן קופות בניהול אישי. קופות אלו הן סוג של קופות גמל והן מאד פופולריות, במיוחד
תיקון 190 נכנס לתוקף כבר מ- 2012 ומטרתו לעודד עצמאים ושכירים הקרובים לגיל פרישה או שכבר יצאו לגמלאות לבצע חיסכון שהוא
בשנים האחרונות תופעת מטבעות הקריפטו פרצה בסערה לחיינו. הרעש הגדול שנוצר סביב העניין גורם לרבים לרצות להיכנס לתחום הזה, אבל
אם אתה מגדיר את עצמך כמשקיע סולידי,שלא מוכן להיכנס להרפתקאות מסוכנות, ובכל זאת מוכן לשמוע על השקעות בטוחות יותר, אז
מהן השקעות משפטיות? השקעות משפטיות אלו הן השקעות בהן עורכי דין ומשקיעים (תובעים) פוטנציאלים מגישים תביעה משותפת במטרה לזכות בתביעה
כל מה שרצית לדעת על גיוס משקיעים או השקעה בפלטפורמות לגיוס המונים.
מהן היתרונות והחסרונות בהעלאת קמפיין כזה? למי זה בכלל טוב, למה כדאי בכלל להשקיע בפלטפורמה לגיוס המונים.
עבור יזמים רבים, שלב גיוס ההון הינו אחד המכריעים והחשובים ביותר. במציאות בה פרויקטים שונים עלולים להיעצר בשל מחסור בכספים, הפתרון הבא יוכל לסייע: גיוס המונים. כך, ניתן יהיה לגייס את הכספים ביעילות ובהצלחה – מבלי לעבור דרך הבנקים ולשלם להם ריביות גבוהות. לקבלת מידע נוסף בתחום זה, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל אתר WeSocial. אתר זה הינו המרקטפלייס הגדול בארץ, ומציג השקעות אלטרנטיביות המתאימות לכל אחד ולכל כיס. בזכות אתר WeSocial – הרווח הוא כולו שלכם.
רק טובות ניתן לומר על החברה הישראלית, ועל האזרחים הרבים היושבים בתוכה – ודואגים אחד לשני. זאת ניתן לראות, בין היתר, על ידי הקמת המיזמים החברתיים הקמים מדי יום ביומו – ומטרתם לעזור לשכבות רבות, בנסיבות שונות ומגוונות. עם זאת, על מנת שניתן יהיה להעניק למיזמים הללו את הכוח הראשוני ובסיס איתן, יש להשיג לשם כך הון.
כעת, על מנת להשיג את הכספים הדרושים לצורך הוצאתו לפועל של המיזם, יש לבצע גיוס המונים. כאשר אנו מדברים על קמפיין גיוס ההמונים, הכוונה היא למשל לתיאור ואפיון המיזם שלכם, קביעת סכום היעד אליו תרצו להגיע, הגדרת התמורה עבור המאמץ וההשקעה של ההמונים – ולהמתין לתוצאות החיוביות.
נדגיש כי לקמפיין גיוס ההמונים יתרונות רבים, והם באים לידי ביטוי הן בהיבט המשקיעים והן בהיבט המועסקים. כלומר, אם בעבר המשקיעים היו צריכים לעמוד במגוון דרישות על מנת להיכנס לתחום ההשקעות, כיום הדלתות פתוחות בפני כולם. כמו כן, בזכות מודל ההשקעות לחברות, עלתה היכולת להעסיק מספר רב יותר של עובדים. זאת לאור הכספים המגיעים מהמשקיעים.
לגיוס המונים יתרונות רבים, בכך אין כל ספק. מעוניינים גם אתם לגייס כספים לפרויקט הבא שלכם? אינכם מעוניינים לעבור דרך הבנקים הגדולים? לשם כך, וכדי לקבל מידע מקיף וחשוב, מומלץ להיכנס לאתר WeSocial. באתר זה תקבלו את מלוא המידע הדרוש להנעת תהליך העבודה. בהצלחה!
השם המקורי של גיוס המונים הנו מימון המונים. זוהי בעצם שיטה פיננסית המבוססת על כסף שמושקע או נתרם על ידי מספר של אנשים לטובת מימון וקידום מגוון רחב של מטרות. למשל תמיכה ביוצרים, יזמים, קמפיינים פוליטיים או קידום אג'נדה חברתית, הלוואה מעמית לעמית ועוד. עם תחילת העשור של המאה ה-21 אנחנו רואים קידמה דיגיטלית בנושא. חברת WeSocial תשמח לסייע וללוות אתכם בנושא זה.
אחת לתקופה אני יכולה להתעורר בבוקר עם רעיון עסקי המרטיט את ליבי מרוב התרגשות. לימדו אותי לקחת עט ודף ולשפוך את כל מה שעולה לי בראש לתוך מחברת, שלימים תקרא "מחברת הרעיונות שלי". בעודי מגוללת בין כל תא ותא במוחי את הרעיון המבריק והגאוני שלי, אני בדרך כלל נתקעת בשלב: איך ומאיפה אני מגייסת את ההון ההתחלתי על מנת להתחיל ולתרגם את שחפצה נפשי? בשלב זה, נכנסת שיטת גיוס ייחודית ופורצת דרך, שהפכה למודל השקעות פורה ומניב תוצאות מרהיבות. כמוני, יש רבים ומוכשרים עם רעיונות וסטארט אפים משגעים. היופי שבדבר הוא שהציבור תומך, משקיע ויוצר הפריה הדדית, מה יותר טוב מזה? שוק המשקיעים הלך וגדל ובעקבות כך נפתחה דלת משמעותית ורחבה לכל אחד מאיתנו. כל יזם, יוצר או חוקר יכול להפיץ את הרעיון או החזון. ישנם יזמים שבזכות המודל העסקי והכסף הזורם מהמשקיעים, צלחו אף להגדיל את מעגל התעסוקה וגייסו עובדים על מנת לפתח את המיזם שלהם. אם נחזור לרגע למחברת שלי, קפצתי שלב ויצרתי קמפיין, לאחר שהעליתי וחשפתי אותו אל מול משקיעים פוטנציאלים, כבר בשלב הזה אני יכולה לקבל פידבק והערכת כדאיות אם אני מעבירה דף במחברת ומרחיבה את הרעיון או שמא המחברת שוב חוזרת למגרה…
ההזדמנות ליצור ולייצר גדלה ומתרחבת. בהחלט נראה כי הדרך להפיק רעיון יכולה להיות יותר אנושית, ריאלית ופחות תלויה בגורמי סיכון מטורפים. עם זאת גם במודל זה קיימת טכניקה ותהליכים מסודרים על מנת לבצע זאת כראוי. חברת WeSocial מודעת לכל הטוב וגם לפחות טוב שיש בדרך. למשל איך להציג את הקמפיין, איך לא ליפול למקרה הונאה, ביצוע תשקיף ועוד המון בדיקות שחשוב לבצע לפני קבלת ההחלטה.