דברו איתנו:
074-7029965

לאחרונה אנו שומעים חדשות לבקרים על הרבה חברות טכנולוגיה שמבצעות הנפקה ראשונית לציבור (בשפה המקצועית: IPO – initial public offering). יחלפו רק עוד כמה שבועות או חודשים עד שנאמר לעצמנו חבל שלא החזקנו בזמן את מניותיה של אותה חברה חברה שהונפקה כי היא עלתה המון…

כעת, חשבו על כך שהייתם יכולים לקחת חלק בהשקעה בחברה מעולה, בעלת שווי אדיר של לפחות מילארד דולרים ועוד לעשות זאת לפני הנפקתה לציבור כך שבעת ההנפקה תוכלו ליהנות מהצפת ערך משמעותית.

חברות השוות למעלה ממילארד דולר עוד טרם הנפקתם נקראות "חברות חדי קרן". עד עתה השקעה בחדי קרן היתה כמעט בלתי אפשרית לציבור המשקיעים הקטנים משום שהיא היתה מוגבלת אך ורק לבעלי הון רב אשר משקיעים בקרנות הון סיכון (שכרטיס הכניסה אליהן הינו הון פנוי של לפחות כמה מאות אלפי דולרים).

לראשונה בישראל-קרן השקעה לחברות Unicorns

לאחרונה, חברת "טוגדר השקעות" זיהתה את הרצון העז בציבור להיחשף להשקעות מעולות בשלבים מוקדמים, הרימה הכפפה והקימה את קרן ההשקעות הפרטית הייחודית: Together Unicorns Fund . לראשונה בישראל, משקיעים קטנים, שיש להם החל מ-30 אלף דולר, יוכלו להשקיע בחברות ענק המובילות את העולם העסקי, שמרביתן, צפויות לבצע אקזיט של מכירה או הנפקה בשנים הקרובות. ההשקעה במודל החדשני תתבצע דרך “מיקרו קרנות” – השקעה ייעודית בסלי מניות פרטיות נבחרות, כשלכל פורטפוליו מאפייני פיזור מניות, מחיר כניסה וכן מועד מימוש צפוי ספציפי. חברות חדי הקרן נבחרות בקפדנות על ידי ועדת השקעות מקצועית ומובילה בתחומה, הכוללת בכירים מתעשיית ההיי-טק, הפיננסים וההשקעות של ישראל. כל חברה פוטנציאלית המועמדת להשקעה במיקרו קרן מוצגת לוועדת ההשקעות וכוללת אנליזה מקצועית המבוצעת על ידי אנליסטים  בכירים.

עם מגוון כל כך רחב של יתרונות, פתאום השקעה בהנפקה ראשונה לציבור (IPO) נראה פחות נוצץ מהשקעה ישירה ומוקדמת יותר בקרנות בעלות הפיזור של "טוגדר".

לפרטים נוספים על השקעה בחברות חדי קרן כנסו לקישור או חפשו בגוגל טוגדר השקעות.

אולי יעניין אותך גם:

שתפו את הפוסט

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מיזמים נבחרים

רשתות חברתיות

קטגוריות
נושאי האתר
קטגוריות
גלילה לראש העמוד

הרשמה לניוזלייטר

רוצה להיות מעודכן? 

אנחנו מבטיחים לא לשלוח ספאם.

דילוג לתוכן