קבלו את רשימת אפליקציות המומחים המובילות בתחום שיתוף ידע
בעידן הדיגיטלי המידע נגיש יותר, מספר בעלי המקצוע, כמעט בלתי מוגבל, השוק והשירותים משתכללים, ומה שנותר לאלו, המבקשים להינות מהשפע הזה הוא לוודא, שהם משחקים במגרש הנכון.
אספנו עבורכם מספר אפליקציות, המרכזות מומחים בתחומם.
הכה את המומחה:
פלטפורמה אינטרנטית, המרכזת מומחים מכל העולם. שישה מיליון כשרונות, המתפרשים בין מדענים, אנשי טכנולוגיה, ובעלי מקצוע, שיכולים להתמודד עם אתגרים תעשייתיים מורכבים.
החברה נהנית מ 50% צמיחה שנתית, מעל 50 חברות מסחריות ברחבי העולם, (אירופה, אסיה, המזרח התיכון וארצות הברית) מעל 100 שיחות וידאו מעל ל 100 פרויקטים, המתנהלים במקביל.
החברה מציעה פלטפורמה לפתרון בעיות טכנולוגיות בזכות רשת קשרי המומחים שלהם, כאשר הלקוח הסופי פותח קריאה, והבעיה נפתרת במהירות במטרה לשפר את ערך התגובה והרווחיות פר השקעה.
למי זה מתאים?
חברות מקר ופיתוח, חברות המעוניינות לפתח שירות או מוצר חדש, ניתוח של בעיות, פתרון בעיות, שלא ניתן להם מענה ברמה הארגונית, איסוף מידע, עדכון מידע ומסדי נתונים, בחינת צוותי עבודה ומציאת פערים (ראיה חוץ מערכתית) הטעמת מידע ארגוני, יצירת מצג פנורמי על העסק וכולי
יש לי בעיה מי יכול לפתור?
מציעה פתרון לבעיות עסקיות בזכות צוותי מומחים מהטובים בעולם.
מעל לחמש מאות חברות, כבר נעזרות בשירותיהן ונהנות מעשרות מומחים, שמתמקדים רק בבעיה שלהם.
היתרון: חיסכון משמעותי במשאבים, תשלום על שירות אקוטי בלבד, ללא צורך בהעסקת איש צוות קבוע במשרה מלאה או חלקית.
משתמשי השירות יוכלו להיעזר באלפי חוות דעת מקצועיות לפתרון הבעיה, ליהנות מרשת חברתית של רעיונות והצעות מתחומי עניין שונים.
פתרונות בנושא BIG DATA, לימוד מערכת, תחזיות, אופטימיזציות. פורטל לשיתוף רעיונות וקבלת השראה, במה למכירת הפתרון הטכנולוגי למשקיעים או מתעניינים, ויכולת להפיץ את הרעיון העסקי ברשת "החברתית" שנוצרה עם הפלטפורמה.
קטע וידאו (3:33) שמסביר את המודל של חברת indeaconnection.
innocentive
פלטפורמה אחרת, המציעה שירות דומה היא Innocentive המאפשרת באמצעות מנוע חיפוש להציע פתרון לבעיה או לספר על הבעיה שלך למומחים היעודיים.
הפלטרפומה נעזרת בחוכמת ההמונים ובכח הקהל כדי להביא ליעילות העסקית הגבוהה ביותר ולקדם טכנולוגיה והמצאות.
כיצד הרעיון עובד ?
הרשת מחברת בין הבעיה למומחים מכל העולם, שמעוניינים לתת לה פתרון.
הדרך לתקשר עם המומחים היא באמצעות שיטת שאילת שאלות, שמאפשרת לפשט את העניין ולהתגבר על מחסומי תרבות ושפה.
על מנת לייעל את הנושא, ניתן ליצור קשר עם המומחים דרך מערכות וידאו ואודיו, לנהל שיחות מקצועיות ולפתח את הרעיונות, בזמן אמת.
לאחר מכן, ניתן לקבל תכנית ייעוץ, אימון ולימוד של הנושא משלב היישום ועד שלב ההטעמה.
החברה פועלת משנת 2001, וכבר לקחה חלק מרכזי ב 200 פרויקטים, שזכו בפרסים בהיקף של עשרים מיליון דולר.
פלטפורמה אינטרנטית, המפגישה בין עסקים, הנדרשים למומחה ולמומחים בתחומם, השימוש ברשת ניתן בחינם, ומתייחס לחברות טכנולוגיה, חברות הזנק, עסקים חדשניים וחשיפה להזדמנויות עסקיות.
גם כאן בדומה לפלטפורמות האחרות, המשתמש נדרש לפתוח כרטיס, לרשום את הבעיה או הרעיון שלו, ובהתאם לכך לפגוש או לקבל הצעות למומחים, שיכולים לסייע לו בפתרון מקצועי, מאובטח ואיכותי.
התקשורת בין המומחים נעשית באמצעות מערכת צ'ט פנימית.
קבוצת מיקוד
פלפטורמה לשיווק מסחרי, המאפשרת להפיץ תוכן בכל ערוץ בעולם, תוך העלאת המעורבות של המשתמש הסופי, פתיחת שווקי רווח חדשים, וקבלת רעיונות ומידע קריטי להמשך הפיתוח העסקי.
הפלטפורמה יוצרת תוכן איכותי ויפה, שלא ניתן להתעלם ממנו, בונה קמפיינים פרסומיים עלפי תקציב, ומעלה אותם במגוון ערוצים תוך דקות ספורות, מסייעת לעסק ביצירת מעורבות גבוהה בכל הערוצים הפרסומיים, יוצרת דפי נחיתה ו"כפתורים" קלים לעידוד רכישה והעלאת המעורבות, יוצרת רשימות תפוצה, אופטימיזציות לאתרים, גוגל AD WARDS ועוד.
מעבר לכך, המערכת מאפשרת באמצעות מידע שיווקי וחוכמת המונים ליצור מחקר שוק בהיקף נרחב.
למי מתאים? לארגונים גדולים, שרוצים לפרוץ החוצה, או להביא פתרונות עולמיים לשוק המקומי.
סיכום
כפי שניתן לראות עידן האינטרנט מחבר בין רעיונות למומחים, ומשתמש בחוכמת ההמונים כדי לאפשר ליותר ויותר אנשים לתקשר סביב חדשנות ופתרון בעיות.
כיום יותר מתמיד, עסק, שמעוניין לצמוח ולפרוץ עם מוצר מקומי/ עולמי יוכל לעשות זאת בזכות "ניהול רזה וחכם" וליהנות משפע של השראה, ידע וניסיון, שנצבר בפלטפרומות, שנסקרו כאן בכתבה.